Ben jij ready?

17-10-2019

De feestdagen lijken nog zo ver weg, maar voor je het weet zit je weer bij de kerstboom kerstkransjes te eten. Het is zaak om nu alvast na te denken over de strategie voor de feestdagen en alles vast te leggen.

Begin op tijd en breng nu alvast de events en feestdagen in kaart die relevant zijn voor jouw webshop. Bepaal per event de doelstellingen, doelgroepen, strategie, boodschap en kanalen. Maak de budgetten vast vrij, zodat je weet dat je genoeg budget hebt vrijgemaakt om te shinen.

Als jij op tijd begint met de inzet van betaalde campagnes, hebben de algoritmes ook tijd om te leren. Op dagen met veel concurrentie is dit voor de algoritmes lastiger om bij te sturen. Door de concurrentie in deze periode worden gebruikers bedolven onder de advertenties. Het is dus ook verstandig om een goed campagneconcept uit te denken, waarmee jij je onderscheidt van concurrenten.

Creëer een creatieve uiting, waarbij de boodschap aansluit bij het kanaal en de doelgroep. Video is hier erg geschikt voor.


Deel dit bericht

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen

Meer